fredag 4 juni 2010

Fredag kväll!

Då var träningsrundan avklarad, tacosen uppäten och barnen sover sen någon timme gott!

Angående träningsrundan: Inte blev det 15 minuter snabbare än sist som jag skrev i morse... Men några minuter bättre var det väl. Jag är mycket sämre än jag tror! Men det skall väl släppa någon gång förhoppningsvis! Nu gäller det väl bara att vara lite envis...

Och så tänker jag på alla som ska springa maran i morgon: Magnus, Erika, Patrik och alla andra! Lycka till!

En annan rolig grej: Robin Söderling är i final i Franska Öppna! Det tycker i alla fall jag är roligt!

En tråkig tennisnyhet: Utförsåkarkungen Bode Miller skulle ju försöka kvala in till US Open... Tyvärr blev han utslagen på en gång. Men håll med om att det hade varit roligt om det gått vägen! Är det någon sport en sån grej skulle kunna lyckas i så är det nog tennis. Och så golf förstås. Men golf är ju ingen sport. Eller hur? Det är ju en lek, som kubb ungefär...

1 kommentar: