fredag 4 juni 2010

Fredag igen!

Så! Då har ännu en vecka gått jättefort utan att jag hunnit med något...

Och idag har jag planerat att sluta lite tidigare... Jag har tänkt försöka springa min kära "Oxhäljaled" igen... Tror nog det kommer att gå typ en kvart fortare än förra gången. Men vi får se...

Helgen kommar annars att fördrivas på huset... Måste fortsätta skrapa och i alla fall få på grundfärg innan det blir regn nästa gång...

Och i kväll borde man ju nästan flytta ut TV:n på altanen: Först blir det friidrott från Oslo, sen konserfilm med AC/DC och efter det kultfilmen "Easy rider"...

Allt bra är som vanligt på SVT! Som jag sagt förut: TV4 kan läggas ner!

2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! 17km terräng är respekt. Ta nu en välförtjänt Arboga!

    SvaraRadera
  2. Tack Leffe!
    Jo, Arbogan är fixad! :-)

    SvaraRadera